dinsdag 7 april 2015

You are a Star!

Bij IN{K}SPIRE-me kwam er een leuke sketch voorbij waarvoor ik eindelijk eens mijn geweldige stempelset Be the Star tevoorschijn heb gehaald. Erg leuk, ook zeker voor mannen en/of jongenskaarten! Op de een of andere manier bij meer van ons altijd wat lastiger dan kaarten voor de dames, haha, die mannen.. Maar de prachtige sterren en tekst maakt het een stuk makkelijker!

Het patroon op de cirkel komt van de Arrows Embossing Folder en voor de rechter zijkant van het witte cardstock heb ik de Lucky Stars Embossing Folder gebruikt. De sterren zijn met dimensionals opgehoogd met daarachter een stukje White Baker's Twine (het strengetje heb ik uit elkaar gehaald om het touw iets dunner te krijgen) opgerold. In de kleuren van de In Color 2014-2016 collectie met een basic black laagje.


 

Built for Free Using: My Stampin Blog


 https://www.facebook.com/lizdesignstampin?ref=bookmarks https://www.pinterest.com/lindavwel/my-stampin-up-projects/ https://twitter.com/j_wely

6 reacties:

  1. Mooi ! Sterren doen het altijd goed op een kaart !
    Liefs ☆ Sarah ☆

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Deze is heel mooi, leuke kleuren!en de zijn altijd een topper!
    Groetjes
    Ilse

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een mooi kaartje! En wat een gave stempelset!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Thank you for joining our In{k}spire_me Challenge.
    I love your card and the way you transfered our scetch,
    ela

    BeantwoordenVerwijderen
  5. I love stars and this card is quite gorgeous.
    Thanks for joining us at In{k}spire_me!
    All the best, Christine

    BeantwoordenVerwijderen
  6. I like all the details on your card! Particularly that you used the Perpetual Birthday Calendar set and the embossing folder. Still, it's a rather clean card, cool! Thanks for joining us at IN{K}SPIRE_me this week! ~ Annemarie

    BeantwoordenVerwijderen