woensdag 6 mei 2015

Baby Blue!


Nee, wij zijn niet verblijd met babynieuws in onze omgeving, maar het maken van babykaarten is gewoonweg zo leuk! Vandaag weer eentje in het blauw, wellicht voelt iemand zich aangesproken en kan ik dit kaartje in de toekomst verzenden? Haha, je weet maar nooit!

Voor dit kaartje heb ik een prachtig stuk papier gebruikt als achtergrond. Voor wie de voorjaarscatalogus heeft ontvangen, herkent het papier waarschijnlijk wel. Er zat een prachtig stukje design papier om de catalogus heen. Ik heb er al vaker naar zitten kijken en vond het zo zonde om niet te gebruiken!

Met daarboven op een stukje Sahara Sand met de sterren geƫmbossed. Ik heb hiervoor de decorative masks Hearts & Stars gebruikt. Met een spongedauber kun je natuurlijk net zo goed de sterren bestempelen met Versamark inkt in plaats van een gekleurde inkt. Dan afwerken met het White Emboss Powder en verhitten maar! Geeft net iets meer effect door de structuur dan met gewone witte inkt stempelen. Het randje van het Sahara Sand papier is dan nog afgewerkt met behulp van de Paper-Piercer Tool op de Pierce mat. Ik gebruik altijd de vellen van de Essentials Paper Piercing Pack om de gaatjes mooi strak te krijgen, erg handig! Met de kinderwagen uit de Baby's First Framelits, laat de baby's maar komen!


Built for Free Using: My Stampin Blog


 https://www.facebook.com/lizdesignstampin?ref=bookmarks https://www.pinterest.com/lindavwel/my-stampin-up-projects/ https://twitter.com/j_wely

1 reacties: