vrijdag 15 mei 2015

Butterfly Fun!

Sinds vorige week heb ik de stempelset Butterfly Basics met bijbehorende framelits in huis en ik kan hem gewoonweg niet laten liggen. Een prachtige set! Vandaag heb ik er een kaart voor Match the Sketch mee gemaakt, en voor de trouwe lezers, nee, gisteren is het niet gelukt, haha, wij hebben heerlijk van onze vrije dag samen met Hemelvaart genoten! Een dagje pretpark, ontzettend druk, maar wat hebben de meiden genoten!

Helaas wil mijn camera de roze en rode tinten wel eens een beetje overdreven pakken, de Strawberry Slush is een prachtige, diepe kleur, maar net iets minder rood dan mijn camera doet vermoeden. Ik denk dat ik binnenkort toch maar eens aan een cursus fotografie ga beginnen!

 

Built for Free Using: My Stampin Blog


 https://www.facebook.com/lizdesignstampin?ref=bookmarks https://www.pinterest.com/lindavwel/my-stampin-up-projects/ https://twitter.com/j_wely

6 reacties:

  1. Prachtige kaart, Linda. En wat een mooie set is dat toch!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heel mooie kaart, heb ook vaak dat kaartjes niet zo mooi overkomen op foto.
    Kleuren zijn toch altijd een beetje anders eens je ze fotografeert.Ben wel fan van de nieuwe kleuren.
    Groetjes
    Ilse

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. ben even de blogtrein ingestapt 😉 ziet er mooi uit weer hier

      Verwijderen
  3. wow, wat een mega gaaf kaartje!! Lieve groetjes Erna

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hoi Linda, mooie kaart. Ik ben al een hele tijd fan van de Butterfly Basics, maar op deze manier heb ik hem nog nooit gebruikt. Leuk!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Die is mooi! Heel gaaf de gestempelde achtergronden!

    BeantwoordenVerwijderen