woensdag 13 mei 2015

Camping Fun!

Vandaag een layout van een heerlijke vakantiefoto van al weer een paar jaar geleden. Met dit heerlijke weer krijg je er gelijk al weer helemaal zin in! Een mooie camping aan het Gardameer, het was erg heet, maar de meiden hebben zich er goed vermaakt! Dit jaar een bestemming in de buurt, Italiƫ blijft prachtig!

Met de producten van Stampin' Up! kun je natuurlijk zo veel meer dan alleen maar kaarten maken, ik vind het ook heerlijk om layouts te maken, mijn voorkeur voor A4 formaat. Heel simpel, maar zo'n leuk resultaat! Ik blijf de inktkleuren helemaal geweldig vinden, en natuurlijk binnenkort kun je je verzameling weer uitbreiden met de nieuwe In Colors!

 
 
Built for Free Using: My Stampin Blog


3 reacties:

  1. Ik hou het meestal bij kaarten, en nu je zo'n mooie albums kan bestellen doe ik dat altijd.
    Maar vind het bij andere toch wel heel mooi... zeker ook deze.
    Groetjes
    Ilse

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heel mooi gedaan. Wat een schattige dochters.
    Mooie herinneringen zo. Knap ! Liefs ☆ Sarah ☆

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een mooie dochters....leuke foto, Linda.
    En natuurlijk ook een super leuke layout ermee gemaakt. Kan me voorstellen dat je bij het zien hiervan meteen weer zin krijgt in vakantie. Zeker nu het hier zo koud en nat is!

    BeantwoordenVerwijderen