donderdag 7 mei 2015

Nieuwe catalogus is binnen!

Lang verwacht en zo gaaf! De nieuwe catalogus is eindelijk binnen! Vol met veel nieuwe producten en natuurlijk een aantal bekende en geliefde items! Wil jij graag een exemplaar ontvangen? Laat het me dan weten! Ik stuur je graag een catalogus toe. De kosten zijn € 2.95 plus nog de verzendkosten € 3.84. Wanneer je een bestelling van € 25 of meer plaatst, ontvang je de catalogus er gratis bij! Plaats je na het ontvangen van de catalogus een bestelling van € 25 of meer, dan ontvang je € 2.95 korting. Heb je het afgelopen half jaar een bestelling bij mij geplaatst, dan ontvang je de catalogus automatisch!
 
Wil jij nog iets uit de oude catalogus bestellen? Laat het me dan weten, vanaf 2 juni zijn artikelen die niet mee gaan naar de nieuwe catalogus niet meer te verkrijgen!
 
Ondanks dat de kinderen meivakantie hebben, is het me vanochtend toch gelukt even creatief te kunnen zijn. De nieuwe challenge bij Match the Sketch is weer erg leuk en ik heb onderstaande kaart gemaakt. Nog een kaartje met de Naturals White cardstock, die helaas niet mee gaat naar de nieuwe catalogus. Ook de Emboss Winglits niet, al vind ik de Butterfly Basics een erg leuke vervanger!

 


 
 
Built for Free Using: My Stampin Blog


 https://www.facebook.com/lizdesignstampin?ref=bookmarks https://www.pinterest.com/lindavwel/my-stampin-up-projects/ https://twitter.com/j_wely

2 reacties:

  1. Gááf...echt een mooie uitwerking van de schets, Linda!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Deine Karte gefällt mir, da hast du den Sketch schön umgesetzt! Vielen Dank für deine Teilnahme bei Match-the-Sketch und viel Glück bei der Challenge! Liebe Grüße, Fanny

    BeantwoordenVerwijderen