dinsdag 12 mei 2015

Triple Stamping en 2 nieuwe challenges!

Voor de nieuwe challenge bij Cards & Scrap heb ik een kaart gemaakt met behulp van de Triple Stamping techniek, 3 lagen op een kaart. Een hele leuke nieuwe uitdaging, heb jij ook zin om mee te doen? Meestal vind ik kaarten met deze techniek erg druk worden en ik heb gekozen voor een rustige uitvoering. Met de stempelset Hello Darling in de kleuren Daffodil Delight, Blushing Bride en Early Espresso blijft de kaart heel neutraal, op een achtergrond van Sahara Sand cardstock.

 

Sponsor voor deze challenge is Leuke Stempels!


Ook start er vandaag bij Cards & Scrap een nieuwe SuperChallenge! Het onderwerp van de challenge is Mixed Media!
Bij een SuperChallenge hoort natuurlijk een Super Prijs. Naast een persoonlijk artikel in het magazine krijgt de winnaar ook een jaarabonnement op het magazine Cards & Scrap, beschikbaar gesteld door Uitgeverij Scala.
Scala geeft nog een extra prijs weg!! Onder alle inzenders van de superchallenge wordt een tijdschriftenpakket verloot! Allemaal erg leuk om mee te doen! Meedoen kan tot en met 2 juni as! Check Cards & Scrap voor de details.
 
 
Built for Free Using: My Stampin Blog


 https://www.facebook.com/lizdesignstampin?ref=bookmarks https://www.pinterest.com/lindavwel/my-stampin-up-projects/ https://twitter.com/j_wely

3 reacties:

  1. Mooie stempels en een pracht van een kaart, Linda!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heel mooie kaart, leuke techniek (ga ik ook eens proberen ;-))
    groetjes
    Ilse

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Heel mooie kaart. Je geeft me echt zin om ook mee te doen . Liefs ☆ Sarah ☆

    BeantwoordenVerwijderen