dinsdag 26 mei 2015

Watercolor Card en nieuwe challenge bij Cards & Scrap!

Watercolor techniek geeft een erg leuk effect en is ook erg leuk om te doen! Ik ben er nog niet super bedreven in, maar oefening baart kunst. Vandaag een kaartje waarbij ik de achtergrond op Watercolor Paper heb gekleurd met daar op gestempeld de prachtige Blended Bloom, erg fijn dat deze weer in de nieuwe catalogus mee gaat, ik vind hem prachtig. Mijn techniek is nog niet perfect, maar vind het eindresultaat toch erg leuk geworden.

Ik heb gewoon een kwast gebruikt voor het waterverfen. Wanneer je het inktdoosje een beetje open laat, kun je op de onderkant wat inkt dopen met je kwast. Een beetje water er bij en je kunt gaan!

 
Built for Free Using: My Stampin Blog


 https://www.facebook.com/lizdesignstampin?ref=bookmarks https://www.pinterest.com/lindavwel/my-stampin-up-projects/ https://twitter.com/j_wely

Vandaag gaat er weer een nieuwe challenge van start bij Cards & Scrap! De uitdaging van deze week is: maak een clean & simple kaartje met een swirl(s). Team Cards Turkoois heeft al een aantal prachtige voorbeelden voor jullie klaar staan. Ben jij ook benieuwd of wil je graag mee doen? Neem dan snel een kijkje!

De sponsor deze week is Bianca's Toko.

3 reacties:

  1. Heel mooi resultaat, ik vind het werken met watercolor ook leuk maar ben niet zo snel tevreden met het resultaat. Oefening baart kunst!!!
    Groetjes
    Ilse

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Gaaf effect, Linda, en wat een mooi kaartje is het geworden!

    BeantwoordenVerwijderen