maandag 22 juni 2015

Have a Beautiful Birthday!

Is jullie de nieuwe stempelset Birthday Blossoms al opgevallen in de nieuwe catalogus? Ik was er direct weg van! Met leuke verjaardagstekst en prachtige bloemen! Vandaag gaat er een nieuwe challenge van start bij Stampin Celebration, deze week is het een prachtige sketch. Ik ben zo benieuwd wat jullie er allemaal in zien! Ik was zelf helemaal weg van de cirkels en heb de sketch dan ook zoveel mogelijk aangehouden. Met natuurlijk de tekst en bloemen uit de set Birthday Blossoms!

De achtergrond van mijn kaart is van Tip Top Taupe Cardstock (de nieuwe In Colors), met daarvoor een stuk cardstock uit het nieuwe In Color Design Papier, in de kleur Mint Macaron. Daarboven op een stukje Whisper White Cardstock waarmee ik de grote cirkels heb gestanst met 2 ponsen en de kleine met het kleinste rondje uit de Circles Collection Framelits. Deze is opgehoogd met dimensionals, wat een erg gaaf effect geeft! De bloemetjes in Delightful Dijon komen uit de In Colors Blossoms Accents.

Ik hoop dat jullie ook allemaal meedoen, je hebt 2 weken de tijd om je project te linken!



 
 
Built for Free Using: My Stampin Blog


 https://www.facebook.com/lizdesignstampin?ref=bookmarks https://www.pinterest.com/lindavwel/my-stampin-up-projects/ https://twitter.com/j_wely

4 reacties:

  1. Heel mooie kaart, die kleurtjes zijn zo leuk samen.
    Groetjes
    Ilse

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Superleuk kaartje! Mooi dat mint met oker en wit!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Prachtig!!! Deze kaart kan zo meedoen met de kaartenuitdaging van Cards&Scrap, die vandaag van start is gegaan:)))

    Groetjes Aletta

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Heel mooie kaart ! Liefs ☆ Sarah ☆

    BeantwoordenVerwijderen