vrijdag 12 juni 2015

It's Wild!

In de nieuwe catalogus staat een nieuwe achtergrondstempel die helemaal top is! Ik vind het patroon erg leuk en ben benieuwd wat er nog meer mee uit mijn handen mag komen. De stempel heet It's Wild en heeft een prachtig zebra patroon! Erg leuk, heel speels! Ik heb de stempel gebruikt voor een kaart die bedoeld is om met de TGIF Challenge mee te doen. Een leuk, nieuw challenge blog, ik hoop in de toekomst nog vaker mee te doen!

De tekst is afkomstig uit de stempelset Bravo! en de schattige zebra natuurlijk uit de Zoo Babies set, allemaal in de prachtige nieuwe In Colors! Oke, de tekst natuurlijk niet, haha, maar de rest zeker, ik vind ze erg leuk!

 
 

 
Built for Free Using: My Stampin Blog


 https://www.facebook.com/lizdesignstampin?ref=bookmarks https://www.pinterest.com/lindavwel/my-stampin-up-projects/ https://twitter.com/j_wely

5 reacties:

  1. Ook heel tof . Zo ' n geprikt randje staat leuk .
    Liefs ☆ Sarah ☆

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heel mooi deze kaart, knap! ook je vorige kaart is super ;-)
    Groetjes
    Ilse

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Geweldig gave achtergrondstempel....heb 'm ook besteld :o)
    Vind je kaartje helemaal super. Een erg leuke uitwerking van de schets!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. So so cute! The background stamp is totally fab! Thanks for sharing with us @TGIFC!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Oh you've made me want that background stamp! Love it! Thanks for playing along with us at TGIF!

    BeantwoordenVerwijderen