vrijdag 17 juli 2015

Workshop Fry Box Dock Station!

Vandaag is het mijn beurt om een workshop te verzorgen voor het Cards & Scrap blog. Ik voel me vereerd en het leek me erg leuk om vandaag met jullie mijn dock station voor de mobiele telefoon te delen! Ik heb voor mijn dock station de Fry Box die van Stampin' Up! gebruikt, afhankelijk van de grootte van je telefoon en lengte en flexibiliteit van je snoer kun je een basis doosje kiezen.


Allereerst kies je een stuk cardstock om met de die in mijn geval door je snijmachine te halen. De Fry Box van Stampin' Up! komt er inclusief rillijntjes uit, dus vervolgens alleen nog maar afwerken en dicht vouwen en plakken. Voor je het doosje dichtplakt, is het handig om nog een opening boven in de achterkant te stansen of ponsen zodat wanneer je je telefoon daadwerkelijk op wilt gaan laden, de stekker door het doosje kan en je dock station kan blijven hangen. Mijn dochter wilde heel graag een opening met behulp van de banner pons, ik heb deze dan ook hiervoor gebruikt.


Ik heb zowel op de voor- als achterkant een stukje designpapier geplakt (uit de serie Stacked With Love papier van Stampin' Up!). Op de voorkant een kleine embellishment geplakt.

Klaar is vervolgens je dock station! Wanneer je net als ik, niet van alle snoeren en rommel houd, is het een erg handig idee. Je laadt je telefoon heerlijk opgeruimd op in je stopcontact, zonder dat je een plekje moet zoeken om je telefoon neer te leggen en zonder de storende snoertjes in het zicht te hebben! Bij mij hangt hij al even op die manier!


 
Natuurlijk is het ook erg handig wanneer je, net als ik overigens, je telefoon altijd kwijt bent omdat deze geen vaste plek heeft, hem na het laden ook in de houder te laten staan. Bij mij heeft hij een leuk plekje op mijn bureau in mijn scrapkamer gekregen!
 
 
Bedankt voor het kijken, hopelijk vinden jullie het ook een erg leuk idee en kunnen jullie lekker aan de slag!
 
 
Built for Free Using: My Stampin Blog


 https://www.facebook.com/lizdesignstampin?ref=bookmarks https://www.pinterest.com/lindavwel/my-stampin-up-projects/ https://twitter.com/j_wely

2 reacties:

  1. Geweldig...wat een super gaaf idee is dit, Linda, Erg mooi uitgewerkt ook. Helemaal top!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dat heb je leuk gedaan ! Liefs ☆ Sarah ☆

    BeantwoordenVerwijderen