dinsdag 18 augustus 2015

You make My Heart Smile!

School is hier weer begonnen en dat betekend voor mij weer meer knutseltijd! Altijd leuk natuurlijk, maar vind het nog wel erg kaal in huis, ik geniet er ook altijd enorm van wanneer de meiden thuis zijn. Vandaag dan een kaartje toch nog voor de Match the Sketch challenge, op de valreep, maar niet minder leuk! Ik heb voor deze kaart mijn nieuwe stempelset Timeless Love gebruikt, en ja, I'm in Love! Deze set is echt geweldig! Met een strookje gestreept papier uit de In Color 2015-2017 Envelope Papier set, natuurlijk niet alleen te gebruiken om enveloppen te maken.



 
 
Built for Free Using: My Stampin Blog


 https://www.facebook.com/lizdesignstampin?ref=bookmarks https://www.pinterest.com/lindavwel/my-stampin-up-projects/ https://twitter.com/j_wely

4 reacties:

  1. Heel mooi deze kaart! Voor vele is de vakantie de tijd om meer te knutselen maar ook bij mij is dat niet zo het geval. In België is het 2 maanden schoolvakantie en ik kijk toch ook een beetje uit naar begin september. Dan zit ook hier de vakantie erop.
    Groetjes
    Ilse

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een mooie uitwerking van de sketch, Linda. Een prachtige kaart geworden!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mooie kaart !! Nog twee weekjes en ik kan in stilte knutselen . Ik heb deze vakantie heel wat gemaakt tussen alle bedrijvigheden door .... maar 2 maanden 4 kids bezig houden ... dan snak je wel weer naar routine en me - time momenten ! Nog eventjes !
    Liefs ☆ Sarah ☆

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Vielen lieben Dank, für deine Teilnahme bei der Match the Sketch Challenge. Eine tolle Umsetzung unseres Sketch! Die Farbkombi finde ich super schön.
    Liebe Grüße, Fanny

    BeantwoordenVerwijderen