woensdag 18 november 2015

All is Calm, All is Bright!

Het wordt wellicht een beetje eentonig, maar vandaag wil ik nog een kerstkaart met jullie delen. Getroost hoor, binnenkort weer veel nieuws! Een van de voordelen van demonstatrice zijn is dat je als eerste op de hoogte bent van de nieuwtjes binnen Stampin' Up! en ik kan je alleen maar verklappen dat er binnenkort weer nieuwe, prachtige producten aan komen! Maar tot die tijd, kerst! Haha, ik heb voor deze kaart gebruik gemaakt van de geweldige set Wonderland, prachtig die bomen! Met op de voorgrond de kerstman en slee, die is ook zo mooi! Wil jij de Sleigh Ride Edgellits Dies nog graag bezitten? Let op, deze staan op de retired list en zijn alleen nu nog te bestellen, op = op, deze gave set zal straks niet meer in de catalogus staan.

Met deze kaart wil ik graag een gokje wagen bij TGIF Challenges. De lopende challenge daar is een sketch en iedereen die mijn blog een beetje in de gaten gehouden heeft, weet dat ik die niet kan overslaan!









Built for Free Using: My Stampin Blog




Heb jij de Weekly Deals al gezien van deze week? Ze zijn weer leuk! Laat het mij rustig weten indien er iets voor je bij zit. Onderstaande artikelen zijn te bestellen voor de aktieprijs tot en met aanstaande dinsdag.





Tot een volgende keer, liefs Linda!

 https://www.facebook.com/lizdesignstampin?ref=bookmarks https://www.pinterest.com/lindavwel/my-stampin-up-projects/ https://twitter.com/j_wely

4 reacties:

  1. Such a soft, pretty festive scene. I love the vellum, touches of gold and the pretty glimmer paper. Thanks so much for sharing at the TGIF challenge blog this week!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. So Beautiful! Happy to have you join us for this week's TGIF Challenge!

    BeantwoordenVerwijderen