dinsdag 17 november 2015

Magic of the Season!

Hallo allemaal, vandaag wil ik jullie een kaartje laten zien in rustige, neutrale kerstkleuren. Ik houd eigenlijk helemaal niet zo van de kleurrijke, schreeuwerige kerstkaarten, ben dan ook erg blij met de goud, zilver en zwart tinten die in de huidige kerstcatalogus van Stampin' Up! voorbij komen. Met dit kaartje wil ik graag meedoen met de lopende challenge bij Global Design Project.

Hopelijk is de kaart een beetje scherp op de foto gekomen. Ik moet eerlijk bekennen dat ik nu al een tijdje met een raar virus op mijn ogen kamp. Erg vervelend, waardoor details soms even minder scherp zijn. Ik heb de set Cozy Christmas gebruikt, met boven op de cirkel het woordje peace uit de Christmas Greetings set.





Built for Free Using: My Stampin Blog




Tot een volgende keer, liefs Linda!



 https://www.facebook.com/lizdesignstampin?ref=bookmarks https://www.pinterest.com/lindavwel/my-stampin-up-projects/ https://twitter.com/j_wely

14 reacties:

  1. So many beautiful elements to this card Linda. Thanks so much for playing along to the Global Design Project this week and sharing your gorgeous Christmas masterpiece! xo

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Thx Louise! Love your challenges at Global Design Project!

      Verwijderen
  2. Your card feels rich and sumptuous with all that beautiful gold! A beautiful way to express Christmas sentiment. Thanks for playing at Global Design Project this week.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Zo mooi en stijlvol !!! Prachtig.
    Groetjes
    Ilse

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Beautiful, you have created such an elegant card here.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Such a beautiful use of neutrals and textures. The ribbon adds an amazing WOW to this card. Thank you so much for playing along with this week’s Christmas Theme Challenge for the Global Design Project!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Liz, this card is beautiful. Thanks for playing along with our Christmas challenge this week at Global Design Project.

    BeantwoordenVerwijderen