donderdag 3 december 2015

SU-per Thursday wordt Saturday!

Zaten jullie vandaag allemaal al te wachten op de nieuwe challenge bij SU-per Challenges? Normaal is er natuurlijk elke donderdag een nieuwe challenge, maar vanaf deze week moeten jullie nog even geduld hebben, de SU-per Challenge verhuisd naar de zaterdag! Natuurlijk hoop ik jullie daar zaterdag allemaal te zien, er komt een leuke challenge aan!

Een van de voordelen van het demonstratrice zijn voor Stampin' Up is natuurlijk dat je als eerste op de hoogte bent van de nieuwtjes binnen Stampin' Up! Vandaag mochten de demonstratrices als eerste bestellen uit de nieuwe voorjaarscatalogus die voor klanten op 5 januari in zal gaan! Ik kan je vertellen, hij is leuker dan ooit! Tegelijk met de voorjaarscatalogus zal de Sale-A-Bration van start gaan! Bij elke € 60 die je besteed straks, mag je een gratis product uitzoeken! Wil jij alvast een catalogus en Sale-A-Bration folder reserveren? Laat het mij dan weten, zodra ze binnen zijn, komt er een exemplaar naar je toe! Heb je bij mij het afgelopen jaar een bestelling geplaatst, dan ontvang je deze vanzelf!




Ik loop een klein beetje achter volgens mij, ik heb helemaal de challenge van Cards & Scrap gemist. Jullie hebben deze challenge vast al wel gezien, hij loopt nog tot 7 december. Ik kamp al een paar weken met een ooginfectie en heb het allemaal niet zo goed gezien, haha. Ik zal de kaart alsnog even met jullie delen, mijn bijdrage voor de challenge, een kaart in alleen de kleuren Kraft & wit.




 https://www.facebook.com/lizdesignstampin?ref=bookmarks https://www.pinterest.com/lindavwel/my-stampin-up-projects/ https://twitter.com/j_wely

0 reacties:

Een reactie plaatsen