maandag 11 januari 2016

Happy Birthday!

Hebben jullie allemaal goede voornemens zo begin dit jaar? Ik eigenlijk nooit hoor, dan moet ik ook nog moeite doen om ze vol te houden, haha, maar als ik iets zou moeten noemen is het natuurlijk meer creativiteit! Vandaag ging er een nieuwe challenge van start bij Global Design Project, en ben er gelijk voor gaan zitten. De kinderen hadden een dagje vrij van school, dus het was een heerlijke knutseldrukte hier aan de tafel.

Heb jij al geneusd in de nieuwe catalogi of zelfs al besteld? Ik heb natuurlijk mijn best al gedaan, haha, er is inmiddels een grote doos met nieuwe spullen gearriveerd en dan moet je er natuurlijk ook mee spelen. Onderstaande kaart heb ik met 2 stempelsets gemaakt die je gratis krijgt wanneer je nu voor € 60 besteld bij Stampin' Up! In de Supply List vind je natuurlijk alle details, ik ben zelf helemaal weg van de prachtige bloemen uit de What I Love set! Helaas pakte de set Perfect Pairings niet in de Supply List, maar hier is de tekst uit afkomstig, te vinden in de SAB folder.





Built for Free Using: My Stampin Blog

Tot de volgende keer, liefs Linda!


 https://www.facebook.com/lizdesignstampin?ref=bookmarks https://www.pinterest.com/lindavwel/my-stampin-up-projects/ https://twitter.com/j_wely

10 reacties:

  1. Ik vind je kaart heel mooi .
    Ik pinde hem . Ik heb deze twee set ook besteld , nu maar wachten tot ze komen !!
    Mijn enige echte voornemen is het joggen blijven volhouden en voor de rest zoveel mogelijk genieten van de kleine dingen !
    Liefs Sarah

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dank je Sarah! Joggen klinkt als een goed voornemen, genieten natuurlijk helemaal! Alvast veel plezier met je nieuwe spulletjes!

      Verwijderen
  2. Vind het een mooie kaart geworden, Linda.
    Morgen verwacht ik mijn nieuwe SU spulletjes.....nog één nachtje slapen :o)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dank je! Wachten is echt een kunst (ben er zelf nooit zo goed in)! Alvast veel plezier met je nieuwe spulletjes!

      Verwijderen
  3. I love the colours on this pretty Birthday card Linda, and that you used two DSP's together, which work really well. Thanks for playing at Global Design Project with us this week.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. I adore grey and pink together, your card is ace, thanks for joining us this week xx

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Such sweet colors! I love the combination of soft and bold in this card. Thank you so much for playing along with this week's Global Design Project Sketch Challenge!

    BeantwoordenVerwijderen