woensdag 13 januari 2016

Look who's turning 9!

Zoals jullie wellicht al gezien en gehoord hebben, gaat het Cards & Scrap blog er dit jaar iets anders uitzien dan voorheen. Nog steeds zullen er challenges voorbij komen, alleen nu maandelijks ipv wekelijks. Wat nieuw is dat er 3 keer per week een blogitem van een teamlid ter inspiratie zal worden geplaatst, hopelijk komen jullie alle projecten van de teamleden bewonderen! Ik heb bij deze dan de aftrap!

Voor mijn dochter die bijna jarig is, heb ik een kaart gemaakt. Het mag duidelijk zijn hoe oud ze wordt, haha, wat gaat de tijd toch snel.. Omdat ze zich natuurlijk met haar bijna 9 al heel groot voelt, vond ik het erg leuk om het cijfer op de achtergrond van de kaart terug te laten komen. Bestempeld met dezelfde kleur inkt als het papier geeft dat een heel mooi effect en toch is het heel duidelijk zichtbaar. Met feestelijke roze ballonnen, op een neutrale achtergrond, komen deze, in een rustige en felle tint roze, wel heel mooi naar voren.


De ballonnen, het cijfer en de leuke banner zijn opgehoogd met dimensionals om de kaart wat diepte te geven.


Heb jij de nieuwe artikelen al gezien in de voorjaars/zomer catalogus en Sale-A-Bration folder? Ik ben helemaal weg van deze stempelsets met pons en dies, voor mij 1 van de favorieten, helemaal leuk om ze dan samen op één kaart te combineren!



Built for Free Using: My Stampin Blog


Tot de volgende keer, liefs Linda!



 https://www.facebook.com/lizdesignstampin?ref=bookmarks https://www.pinterest.com/lindavwel/my-stampin-up-projects/ https://twitter.com/j_wely

4 reacties: