vrijdag 19 februari 2016

Hello!


Is jullie de gave achtergrondstempel Writing Notes al opgevallen? Ik was er eigenlijk wel helemaal weg van toen ik die in de catalogus van dit jaar tegen kwam en heb hem als eerste item op mijn lijstje geplaatst, maar op de een of andere manier was het er nog niet eens van gekomen om die te gebruiken. Ik moet me toch echt diep gaan schamen, want hij is echt erg leuk! Dus niet in je la laten liggen, gebruiken!

Vandaag is er weer een nieuwe challenge bij TGIF van start gegaan, #TGIFC43, een leuke schets dit keer. Op een witte kaart heb ik een strook Soft Sky gebruikt, die embossed is met wit embossingpoeder met behulp van de achhtergrond stempel Writing Notes. Daar boven op de bloemen in Basic Black uit de Awesomely Artistic stempelset. Het leuke rondje komt uit de stempelset Project Life Memories in the Making die je in de voorjaarscatalogus aantreft. Die heb ik in wit embossingpoeder geƫmbossed op een stukje vellum en vervolgens uitgeknipt. De banner komt ook uit de voorjaarscatalogus, je vind deze in de Number of Years stempelset met bijbehorende thinlits. Wist je overigens dat wanneer je die laatste twee samen koopt, dat je dan Bundle voordeel krijgt? Altijd handig!





Wil je weten welke producten ik heb gebruikt voor deze kaart? Hieronder vind je de lijst met producten: 



Tot de volgende keer, liefs Linda!



 https://www.facebook.com/lizdesignstampin?ref=bookmarks https://www.pinterest.com/lindavwel/my-stampin-up-projects/ https://twitter.com/j_wely

3 reacties:

  1. Love everything about this card Linda! I'm so excited that I have everything it takes to case this! So fun! Thanks for joining us at TGIF Challenges!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. I love how you made this sketch unique! Beautiful card. Thanks for playing along with TGIF Challenges this week!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Look at all that embossing!! Love!!! Thanks for playing at TGIF!

    BeantwoordenVerwijderen