maandag 22 februari 2016

Time to Celebrate!


Whoop whoop!! Zo leuk, vorige week kreeg ik de vraag of ik guest designer wilde zijn voor de challenge van deze week bij Global Design Project! Daar hoefde ik natuurlijk niet over na te denken, haha, een geweldig challenge blog, dus voel me zeker vereerd dat ik gevraagd ben.

De challenge is om een prachtige kaart te casen die Michelle Last gemaakt heeft. Ik heb gebruik gemaakt van de sketch. Met een achtergrond van Sahara Sand, met daarop zwart-wit design papier en op de voorgrond de leuke strook design papier die je vind in de Birthday Bouquet designer Series. Met daarop een schattig balonnetje, dat diepte en vorm krijgt door de geweldige Honeycomb Embellishments bolletje. Helemaal favoriet hier bij de meiden!

Wat mij betreft mogen ze vaker vragen, haha, ben jij ook benieuwd wat de andere designers ter inspiratie hebben gemaakt? Neem er snel een kijkje!

De te casen kaart van Michelle:





Tot de volgende keer, liefs Linda!



 https://www.facebook.com/lizdesignstampin?ref=bookmarks https://www.pinterest.com/lindavwel/my-stampin-up-projects/ https://twitter.com/j_wely

8 reacties:

  1. We are so happy to have you join us this week as the guest designer, I hope it was easy to case my card, you certainly made it look easy with your gorgeous card!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. It was an honour Michelle to case your gorgeous card! Thx!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. welcome as a guest designer! this card does not disappoint and I can see why you were selected!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Linda - I love this color combination and your bold stripes behind the soft images. Awesome card. So glad to see you as a guest designer at GDP!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. I love your colour choices for this awesome card Linda. I am so happy you could be our guest this week at Global Design Project. Your card is just wonderful!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Gorgeous. I love the balloons and the the honeycomb one is my favorite. So glad to have you on the team this week!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wow, fantastic colour scheme Linda! The honeycomb balloon is adorable, topping off a wonderful card! xx

    BeantwoordenVerwijderen