dinsdag 8 maart 2016

Happiest Birthday!


Vinden jullie het ook zo leuk om met challenges met te doen? Ik heb een aantal favorieten waar ik graag mee doe, Global Design Project is er zeker één van. Deze week is daar een leuke sketch (#GDP026) van start gegaan en met deze kaart wil ik graag mee doen.

De basis van de kaart is uit het Birtday Bouquet Design Paper opgebouwd met een laag wit cardstock er voor die ik met behulp van watercolor techniek in heb gekleurd met blauwe strepen in Soft Sky, heel makkelijk te doen met de inkt, een kwastje, wat water en de Dots & Stripes masks. Hierboven op natuurlijk de prachtige bloem en tekst uit de Birthday Blooms stempelset. De bloem heb ik ingekleurd met de Stampin Markers. Ze kleuren erg fijn en makkelijk, ik vind het een geweldige techniek.


Tot de volgende keer, liefs Linda!


 https://www.facebook.com/lizdesignstampin?ref=bookmarks https://www.pinterest.com/lindavwel/my-stampin-up-projects/ https://twitter.com/j_wely

8 reacties:

  1. This card is simply stunning. I just adore this stamp set and you have used it so well. Thank you for playing at Global Design Project this week.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Gorgeous card. Thanks for joining us this week at Global Design Project.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. ziet er erg leuk uit ! mooie kleurtjes, geslaagd kaartje dus
    grtjs,martina
    x

    BeantwoordenVerwijderen
  4. What a beatific card Liz TFS. X hugs from Scotland. X Bibi

    BeantwoordenVerwijderen
  5. En heeeele moi kaartje. Erk leuk.
    Thank´s for playing with us.
    Groetjes Tanja

    BeantwoordenVerwijderen
  6. I love this stamp set and this flower - lovely colouring

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Love the way you colored the flowers - and the subtle striped background is perfect!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. So beautiful! Your coloring is wonderful. Thank you so much for playing along with this week's Global Design Project sketch challenge!

    BeantwoordenVerwijderen